HOTELSERVICE

Specialised leverer i dag en bred vifte af ydelser, som er beslægtet med Housekeeping.

Vi udvikler og tilpasser disse efter vore kunders behov. Finder du på siderne ikke præcist den ydelse du søger, da kontakt os alligevel, idet vor fornemmeste opgave er at løse netop DINE behov og derfor skræddersyer vi den helt rigtige løsning i samarbejde med dig!

Herunder er et udpluk af vore ydelser indenfor mandskabsudlejning:

MØDEOPDÆKNING

Ligegyldigt, om du er et stort konferencecenter med mange daglige møder i store konferencesale, eller om du er et hotel med spredte mødeaktiviteter i grupperum, kan vi hjælpe dig med fleksible ydelser, så du og dit personale kan fokusere på det allervigtigste, jeres gæster! Vi klarer de fysiske forberedelser.

Hvert hotel har forskellige behov og vi skræddersyer derfor en løsning der passer perfekt til jer. Den kan for eksempel indeholde nogle af følgende elementer:

  • Opsætning af borde og stole i den ønskede opstilling (biograf, skole, gruppe, hestesko, middag m.v.)
  • Opsætte eventuel buffet, service og lignende
  • Facilitere møder med friskbrygget kaffe, te og andre forfriskninger, frugt, lette anretninger og lignende, fremstillet i hotellets køkken. Løbende opfyldning efter aftale
  • Efter mødedagens afslutning: Afrydde for brugt service, tomme flasker m.v. og bringe det til køkkenet, ligesom affald tømmes
  • Ved flerdagsarrangementer, foretage en soignering af lokalet, ligesom stole og borde sættes på plads i den ønskede opstilling, således at det fremstår indbydende og klart hver morgen
  • Efter sidste mødedag, nedtages borde og stole og sættes tilbage i depot eller sættes tilbage i rummets standardopstilling. Brugt flipover-papir smides ud og whiteboards samt andre tavler tørres rene

Kontakt os og lad os drøfte, hvad der er den rigtige løsning for jer.

NATPORTIER

Mange hotelreceptioner er bemandet om natten, da det skaber tryghed blandt gæsterne, at man altid kan komme i kontakt med en medarbejder på hotellet, ligesom man kan tage imod sene gæster og holde øje med, hvad der sker på hotellet ud på de små timer. I nogle tilfælde er en døgnbemandet reception ligefrem et krav i henhold til stjerneklassificeringen. Imidlertid er det vor erfaring, at mange hoteller har svært ved at rekruttere medarbejdere til denne opgave.

Specialised tilbyder derfor vore kunder at levere en natportier, enten på fuld tid eller i de timer, hvor hotellets eget personale ikke selv er til stede.

Afhængigt af hotellets behov, kan natportieren bemande receptionsskranken, eller løse andre forefaldende opgaver rundt på hotellet, når der ikke er gæster der har behov for service, således at hotellet får ”fuld valuta” for pengene.

Kontakt os og lad os drøfte, hvad der er den rigtige løsning for jer.

AFTENSTUEPIGE

Mange hoteller ønsker at tilbyde deres gæster en ekstra god service og her kan det være en god ide, at anvende en aftenstuepige et antal timer hver aften.

Aftenstuepigen kan hjælpe til ved ”late check-ins”, hvor der er brug for ekstra opredninger på værelset, ved rengøring af morgenens DND-værelser, hvis gæster skal have noget bragt op, ved rengøring efter ”uheld” og lignende, så receptionen kan fokusere på gæsterne i stedet.

For at udnytte tiden bedst muligt, vil man typisk planlægge nogle faste rengøringsopgaver til perioder på aftenen, hvor der ikke er travlt. Disse opgaver kan f.eks. være rengøring af fællestoiletter og andre fællesarealer, rengøring af restaurant, pudsearbejde og lignende.

Dette medfører, at hotellet reelt betaler meget lidt for denne ydelse, da de faste opgaver som aftenstuepigen udfører, dermed ikke indgår i den øvrige housekeeping.

Er du interesseret i at høre mere om, hvordan vi kan skræddersy en løsning med aftenstuepige til dit hotel, da kontakt os for en uforpligtende dialog herom.

HOUSEMAN

En Houseman er en god og fleksibel medarbejder, som kan løse en bred pallette af forefaldende opgaver.

Han er ofte allerede på hotellet og indgår i housekeeping-afdelingen, hvor han ofte rengør fællesarealer, flytter linnedburene fra kælderen og op på værelsesetagerne m.v.

Har du et behov for at få løst nogle forskellige forefaldende opgaver nogle timer dagligt, da kan du få en fast månedspris, således at du altid kender din omkostning herpå.

Alternativt kan du købe hans ydelser efter forbrug, hvis du enten dagligt eller ad’hoc har opgaver du har brug for hjælp til at få udført. Han er fleksibel og effektiv og du betaler kun for de timer du bruger, hvorfor det er en økonomisk fordelagtig løsning for dig.

Kontakt os gerne, hvis du er interesseret i en uforpligtende snak om, hvordan en houseman- løsning kan hjælpe jer eller bestil ham, hvis I har en ad’hoc opgave, som I har brug for hjælp til at få udført.

MINIBARSERVICE

Hvis du har minibar på værelserne, kan du med fordel lade os stå for serviceringen af denne.

Den præcise service aftales individuelt med jer, men vil typisk indeholde følgende elementer:

  • Daglig opfyldning og kontrol af minibaren, således at ingen produkter har overskredet holdbarheden og så alt står pænt og præsentabelt
  • Registrering af forbruget på de enkelte værelser og rapportering heraf, således at I undgår forbrug der ikke afregnes overfor gæsten
  • Løbende optælling af lager og rapportering til hotellet, så bestilling af nye forsyninger kan foretages i god tid, inden I løber tør herfor og så der er overvågning af lagret med henblik på at minimere svind

Minibarservicen vil oftest aftales til en fast månedspris. Hvis der kun er behov for, at vi hjælper til hermed i ferieperioder eller ad’hoc, da afregnes efter medgået tid.

Kontakt os gerne, hvis du er interesseret i at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe jer med at håndtere minibarerne.

VIL DU HAVE ET UFORPLIGTENDE TILBUD PÅ DIN HOUSEKEEPING?

Fordelen ved at outsource housekeepingsafdelingen til os er bekvemmelighed, besparelse og fleksibilitet